piątek, 17 października 2014

Skórzana kurtka + buldożkowe trampki

Jesień zagościła u nas na dobre. Nie powiem, żeby to była moja ulubiona pora roku, ale o ile nie ma pluchy na dworze, a słońce codziennie gości na niebie jak to ostatnio bywa można się do niej przekonać. Jedną z moich ulubionych okryć wierzchnich o tej porze roku jest kurtka skórzana, która jest jednym z nieśmiertelnych klasyków. Jest tak uniwersalna, że możemy nosić ją na wiele sposobów. Gdy w nią zainwestujemy będzie służyła nam wiele lat. 
W dzisiejszej stylizacji do kurtki skórzanej dobrałam zwykły biały top, klasyczne dżinsy i wyjątkowe trampki. Duża, czarna torba dopełnia całą stylizację.
Wspomniane wcześniej trampki stworzyła dla mnie niezwykle uzdolniona Ula ze Street Shoes Customs. Znacie moją słabość do buldożkowych rzeczy, a teraz mam jedyne w swoim rodzaju trampki. No dobra.. wiem, że zostały już zamówione takie same, ale różnią się małym szczegółem więc nadal są unikatowe. Wzór jest ręcznie namalowany profesjonalnymi farbkami dzięki czemu jest bardzo trwały. Dla Uli nie ma rzeczy niemożliwych! Stara się zadowolić każdego, a wiele jej prac znajdziecie tutaj —> https://www.facebook.com/streetshoescustoms 










fot. Jacek Kawecki 

M

kurtka- ZARA 
top- CUBUS 
dżinsy- WRANGLER 
trampki- STREET SHOES CUSTOMS 
biżuteria- TOUS 
zegarek- FOSSIL 
okulary- RAYBAN 

F

obroża- PITMAN 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz